Weissensee *****

Geplaatst: 13 augustus 2012 in Filmbeoordeling

2010 – Duitsland
Drama

geregisseerd door Friedemann Fromm
met Florian Lukas, Hannah Herzsprung en Uwe Kockisch

Dit is een prachtige miniserie, echt verbluffend goed.
Ik heb helemaal geen negatieve punten voor deze serie alleen maar lof.
Puike vertolkingen, zeer geloofwaardig allemaal, ook de sfeer, het grauwe van de DDR zoals je dat ook had in de film ‘Das Leben Der Anderen’, komt hier perfect in beeld.
Het verhaal, tragisch natuurlijk, is zo boeiend dat je aan het scherm gekluisterd zit van begin tot einde.
Dit is hoe een serie moet zijn, een pluim voor de maker en acteurs.
Hier wil ik meer van zien, en hoop dat er nog een vervolg op komt, maar gezien het einde dat wel laat vermoeden kijk ik er nu al naar uit en overweeg ik me deze serie zelf te kopen.
Topper !!!!

Weissensee (Mijn Serie)

Weissensee Saga

Reacties zijn gesloten.