The Homesman ****

Geplaatst: 10 januari 2015 in Filmbeoordeling

2014 – Frankrijk / Verenigde Staten
Western / Drama

geregisseerd door Tommy Lee Jones
met Tommy Lee Jones, Hilary Swank en Grace Gummer

Niet een western zoals we dat allemaal kennen, met revolverhelden en shoot-outs, maar wel een mooie film met een prachtig verhaal.
En beide hoofdrolspelers, Hilary Swank en Tommy Lee Jones (die ook voor het scenario en de regie zorg draagt) spelen de pannen van het dak.
Puik drama dus waarvan ik wel heb genoten, de 2 uur waren zo voorbij.
Het is Tommy Lee Jones zijn tweede regie dat ik zie, en voor mij is hij als regisseur ook geslaagd, kijk al uit naar zijn volgende film.
Deze is alvast wel een aanrader, alleen het einde viel me iets tegen…
Maar daar ga ik nu niet over zeuren…  voor de rest geslaagd !!

The Homesman (Moviemeter)

Homesman

Homesman (8)Homesman (6)Homesman (3)Homesman (9)Homesman (10)Homesman (2)Homesman (12)Homesman (11)Homesman (5)Homesman (7)Homesman (4)Homesman (1)

Reacties zijn gesloten.