Joe Bonamassa – Tour De Force – Live In London: The Borderline *****

Geplaatst: 31 januari 2015 in Muziek DVD

2013

Eerste uit een reeks van 4 blu-ray’s van Joe Bonamassa tijdens zijn Tour De Force in Londen.
Dit concert, opgenomen in een kleine club in het hartje van Londen, The Borderline, bevat muziek die je terugvindt op de eerste platen van Joe Bonamassa.
En dit met een uiterst kleine bezetting, hijzelf op gitaar uiteraard en een drummer en bassist.
Stevige bluesrock en dit anderhalf uur lang !!
Topklasse wat de man hier laat zien en vooral, laat horen !!
Ik kende Bonamassa tot voor kort niet, maar wat ik ben blij met deze ontdekking, hij is een van de beste hedendaagse gitaristen, daar mag je zeker van zijn.
Zijn nummers, vele zijn me onbekend, zijn  stuk voor stuk pareltjes.
Voor de tracks verwijs ik trouwens naar de hoes die hieronder staat.
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een aanrader is voor elke blues- en rockfan !!
Eerste van 4 zei ik dus…  en wees maar gerust, de andere heb ik ook…  wordt dus vervolgd Glimlach

Joe Bonamassa (Wikipedia)

Joe Bonamassa - Tour De Force - The Borderline

Joe Bonamassa - Tour De Force - The Borderline - B 1

Joe Bonamassa - Tour De Force - The Borderline - B 2

Joe Bonamassa - Tour De Force - The Borderline - B 3

Reacties zijn gesloten.