Gone Girl *** 1/2

Geplaatst: 28 februari 2015 in Filmbeoordeling

2014 – Verenigde Staten
Drama / Thriller

geregisseerd door David Fincher
met Ben Affleck, Rosamund Pike en Neil Patrick Harris

Prima drama, met ook zeer goede vertolkingen, vooral door beide hoofdrolspelers.
Je wordt de ganse film door alsmaar op het verkeerde been gezet, en op het einde komt de waarheid (gedeeltelijk) aan het licht.
Goede vertolkingen dat zei ik al, maar het is vooral Rosamund Pike die me aangenaam heeft verrast, is de eerste maal dat ik haar zo goed zie spelen.
Alleen het slot van de film viel me een beetje tegen, maar toch heeft hij me niet verveeld, ook de lengte van de film was voor mij geen probleem, tenslotte is 2,5 uur wel een hele zit…

Gone Girl (Moviemeter)

Gone Girl

Gone Girl (9)Gone Girl (4)Gone Girl (6)Gone Girl (7)Gone Girl (11)Gone Girl (2)Gone Girl (10)Gone Girl (8)Gone Girl (3)Gone Girl (5)Gone Girl (1)

Reacties zijn gesloten.