Archief voor 27 maart 2015

Impact Point *** 1/2

Geplaatst: 27 maart 2015 in Filmbeoordeling

2008 – Verenigde Staten
Thriller

geregisseerd door Hayley Cloake
met Melissa Keller, Linden Ashby en Joe Manganiello

Een film met een simpel verhaal, maar helemaal niet slecht.
Ik kon me er wel mee amuseren, en de dames mochten ook gezien worden :p

Impact Point (Moviemeter)

Impact Point

Annabelle ** 1/2

Geplaatst: 27 maart 2015 in Filmbeoordeling

2014 – Verenigde Staten
Horror

geregisseerd door John R. Leonetti
met Annabelle Wallis, Ward Horton en Alfre Woodard

Van deze film, die eigenlijk de prequel is op The Conjuring, had ik veel meer verwacht.
Er zitten wel aardig wat schrikmomenten in, maar ik verwachtte meer iets in de aard van Chucky, en dat is het dus niet.
Maar er zijn er nog slechter in dit genre, dus het was wel de moete waard om eens te kijken.

Annabelle (Moviemeter)

Annabelle

Annabelle (5)Annabelle (11)Annabelle (6)Annabelle (9)Annabelle (8)Annabelle (2)Annabelle (1)Annabelle (7)Annabelle (10)Annabelle (4)Annabelle (3)

2012

Toto, nooit echt fan van geweest.
Maar wou dit (korte) optreden wel eens zien.
Tenslotte bands die het 35 jaar volhouden betekenen toch wel wat.
Maar ze konden me ook nu niet warm maken voor hun muziek.
Zeg niet dat ze slecht zijn hoor, maar houd niet van de band, simpel.
Het enige nummer dat me bekend in de oren klonk was ‘Africa’, en ook daar ben ik geen liefhebber van.
Neen, niet mijn ding Toto

Toto (Wikipedia)

Toto - Live In Poland (1)Toto - Live In Poland (2)Toto - Live In Poland (3)Toto - Live In Poland (4)

The Village **

Geplaatst: 27 maart 2015 in Filmbeoordeling

2004 – Verenigde Staten
Drama / Thriller

geregisseerd door M. Night Shyamalan
met Bryce Dallas Howard, Joaquin Phoenix en William Hurt

Ondanks dat deze film een cast heeft om U tegen te zeggen, is dit maar een saaie bedoening over de ganse lijn.
Langdradig, en de term ‘Thriller’ niet waard.
Toch zijn de vertolkingen wel goed, wat de film het bekijken waard maakt, maar voor het verhaal mag je hem gerust laten liggen.

The Village (Moviemeter)

Village (2)Village (3)Village (4)Village (1)