Dexter – Season 8 ****

Geplaatst: 28 april 2015 in Filmbeoordeling

2013 – Verenigde Staten
Drama / Thriller

geregisseerd door Diversen
met Michael C. Hall, Jennifer Carpenter, Desmond Harrington, e.a.

Het laatste seizoen.
De reeks begon zeer matig naar mijn mening maar werd steeds beter, ook dit laatste seizoen is weer goed, al is ze dan wel iets minder dan het vorige.
Ik deel met velen dat het einde wel wat beter had gekund…
Maar ga er niet echt over zeuren, het was wel een toffe serie die ik ben blijven volgen tot het allerlaatste dus.
Tragiek alom wel in deze laatste reeks en zeker in de laatste aflevering, maar Dexter’s einde had ik me toch anders voorgesteld.
Ook hier waren de vertolkingen wederom goed met als voornaamste gaste in dit laatste seizoen Charlotte Rampling.
Hier eindigt het verhaal dus van een seriemoordenaar die iedereen wel kon bekoren, raar maar waar  Glimlach

Dexter (Mijn Serie)

Dexter - New (2)Dexter - New (3)Dexter - New (4)Dexter - New (5)Dexter - New (6)Dexter - New (7)Dexter - New (8)Dexter - New (9)Dexter - New (10)Dexter - New (11)Dexter - New (12)Dexter - New (13)Dexter - New (14)Dexter - New (15)Dexter - New (16)Dexter - New (17)Dexter - New (18)Dexter - New (19)Dexter - New (20)Dexter - New (21)Dexter - New (22)Dexter - New (23)Dexter - New (24)Dexter - New (25)Dexter - New (26)Dexter - New (27)Dexter - New (28)Dexter - New (29)Dexter - New (30)Dexter - New (31)Dexter - New (32)Dexter - New (33)Dexter - New (34)Dexter - New (35)Dexter - New (36)Dexter - New (37)Dexter - New (38)Dexter - New (39)Dexter - New (40)Dexter - New (41)Dexter - New (42)Dexter - New (43)Dexter - New (44)Dexter - New (45)Dexter - New (46)Dexter - New (47)Dexter - New (48)Dexter - New (49)Dexter - New (50)

Reacties zijn gesloten.