Out Of Africa ** 1/2

Geplaatst: 2 mei 2015 in Filmbeoordeling

1985 – Verenigde Staten
Drama / Romantiek

geregisseerd door Sydney Pollack
met Meryl Streep, Robert Redford en Klaus Maria Brandauer

Hoewel de hoofdrollen gespeeld worden door twee klasbakken uit de filmwereld, is deze film toch wel saai en vooral langdradig.
Het kan misschien aan mij liggen, maar ik heb nooit echt interesse gehad voor deze film, ken hem al jaren van de titel en ook wel een beetje van de inhoud, maar ik zou hem nooit hebben gekocht ware het niet dat ik hem voor welgeteld 50 cent op de kop heb kunnen tikken, en eerlijk gezegd dat is hij nu wel waar (meer ook hoor).
Maar het is niet echt mijn ding deze film…  sorry voor diegenen die hem wel mooi vinden, maar smaken verschillen nu eenmaal.

Out Of Africa (Moviemeter)

Out Of Africa (1)

Out Of Africa (2)Out Of Africa (3)Out Of Africa (4)Out Of Africa (5)Out Of Africa (6)Out Of Africa (7)Out Of Africa (8)

Reacties zijn gesloten.