The Good Wife – Seizoen 2 *****

Geplaatst: 18 mei 2015 in Filmbeoordeling

2010 – Verenigde Staten
Drama

geregisseerd door Diversen
met Julianna Margulies, Archie Panjabi en Josh Charles

Puik 2de seizoen van deze spannende serie.
De cast vrijwel onveranderd is nog steeds zeer goed en ook de verschillende verhalen zijn dat, evenals de rode draad die door de ganse serie loopt.
Er komen nogal wat gastrollen in deze reeks, maar de 2 opvallendste voor mij waren toch Michael J. Fox die een aan Parkinson lijdende advocaat speelt, zoals iedereen weet heeft Michael J. Fox ook daadwerkelijk Parkinson en weet hij zijn ziekte dus in te brengen in zijn rol.
Andere gastoptreden dat mij opviel was een korte rol voor een van mijn favoriete actrices Leelee Sobieski, die ik nog altijd ondergewaardeerd vind in het filmwereldje, hoog tijd dat ze eens wat meer rollen aangeboden krijgt en ook hoofdrollen, ze is dat zeker waard.
En wat deze serie betreft, ik kijk uit naar seizoen 3…   want het slot van deze reeks beloofd vuurwerk voor het vervolg !!

The Good Wife (Mijn Serie)

Good Wife (5)Good Wife (6)Good Wife (7)

Reacties zijn gesloten.