Santana: Corazón Live from Mexico (Live It To Believe It) **

Geplaatst: 4 juni 2015 in Muziek DVD

2013 – 2014

Toch weer een tegenvallend concert van Carlos Santana.
Ik zeg niet dat de man nu slechter speelt dan vroeger, zeker niet.
Maar het is het genre dat hij tegenwoordig speelt dat me niet ligt.
Voor mij is dit niet de Carlos Santana waarvan ik fan was geworden in de jaren ‘70.
Hij speelt in het begin van dit concert enkele nummers uit die tijd, en dan dacht ik het zit goed, maar het zijn maar enkele nummers, en dan gaat het de Latin toer op, met verschillende gasten…
En dat is dus niet mijn ding…
En dan nog een groot nadeel van deze concertregistratie, de nummers worden allemaal van het eerste tot het laatste onderbroken door de vele interviews.
Neen, dit is echt een slecht voorbeeld van hoe een concert moet worden weergegeven.

Carlos Santana (Wikipedia)

Santana Corazón - Live from Mexico (Live It To Believe It)  (2)Santana Corazón - Live from Mexico (Live It To Believe It)  (3)Santana Corazón - Live from Mexico (Live It To Believe It)  (1)

Reacties zijn gesloten.