Archief voor 14 juni 2015

2012 – Israel
Drama

geregisseerd door Gideon Raff
met Gal Zaid, Yael Eitan en Salim Dau

Tweede seizoen van deze reeks, dat toch nog wat minder is dan het eerste.
Vooral de eerste helft van dit seizoen is saai en langdradig, het is pas na de 8ste aflevering dat er wat spanning aan te pas komt, maar ik vrees dat er velen dan al afgehaakt hebben.
Ik heb een paar maal zin gehad om het af te zetten, maar ben toch blij dat ik ben blijven kijken en weet nu toch hoe het afloopt.
Maar op een derde seizoen zit ik niet te wachten, dan kijk ik liever verder naar ‘Homeland’ dat op deze serie is gebaseerd en voor één keer is de remake eens veel beter dan het origineel.

Hatufin – Prisoners Of War (Mijn Serie)

Prisoners Of War (2)Prisoners Of War (3)Prisoners Of War (4)Prisoners Of War (1)

