Fifty Shades Of Grey (Unseen Edition) *** 1/2

Geplaatst: 19 juni 2015 in Filmbeoordeling

2015 – Verenigde Staten
Drama / Romantiek

geregisseerd door Sam Taylor-Johnson
met Dakota Johnson, Jamie Dornan en Eloise Mumford

Het gebeurt heel heel zelden, maar dit is een film waarvan ik het boek ook heb gelezen.
En laat ik het maar meteen zeggen, het boek is beter, met dank aan… (she knows who i mean Knipogende emoticon )
Hoewel de film aardig het verhaal van in het boek volgt, vooral in het begin, maar daarna worden er toch vele passages overgeslagen, logisch eigenlijk, je kan het ganse boek niet op 2 uur in beeld brengen.
Maar wat meer is, de verbeelding die je hebt als je het boek leest is hier natuurlijk weg, en ik vond het alles bij elkaar nogal ‘braaf’… ik had er meer van verwacht.
Niettegenstaande dat ik de vertolkingen wel goed vind, zowel van Dakota Johnson (Anastasia) als van Jamie Dornan (Mr. Grey).
Moet ook wel zeggen dat de film ook niet langdradig is, de 2 uur zijn zo voorbij, ben blij dat ik hem heb gezien.
Maar zoals ik reeds zei, ik vind het té braaf…. het boek is dus wel een aanrader, deze film is dat minder.

Fifty Shades Of Grey (Moviemeter)

Fifty Shades Of Grey

Fifty Shades Of Grey (2)Fifty Shades Of Grey (3)Fifty Shades Of Grey (4)Fifty Shades Of Grey (5)Fifty Shades Of Grey (6)Fifty Shades Of Grey (7)Fifty Shades Of Grey (8)Fifty Shades Of Grey (9)Fifty Shades Of Grey (10)Fifty Shades Of Grey (11)Fifty Shades Of Grey (12)Fifty Shades Of Grey (13)Fifty Shades Of Grey (1)

Reacties zijn gesloten.