Archief voor 20 januari 2009

2007
 
Heel bekend met ik niet met het repertoire van Christina Aguilera, maar een mooi concert is dit wel.
Zeer erotisch geladen dat kan je wel zeggen, met veel dans en spektakel.
Je zal me ook niet horen zeggen dat Christina Aguilera niet kan zingen, integendeel, ze heeft een fantastische stem, maar toch kon ze me niet zo begeesteren zoals Anouk, P!nk en zelfs onze eigenste Natalia dat wel kunnen.
Wellicht heeft dat met het genre te maken, dat me misschien niet zo ligt of toch vrijwel onbekend is.
Het enige nummer dat ik kende van in het begin was de Patti LaBelle cover "Lady Marmalade".
Maar toch heeft ze enkele prachtige nummers op haar repertoire staan.
En de show mag er wezen, al overdrijft Christina een beetje met haar kedlingwissels vind ik persoonlijk, elk nummer bijna heeft ze een andere outfit aan, hoe weinig zo ook draagt !!!
Kortom, voor wie van veel dans, acrobatie en wat erotiek houd met een mooie stem daarbovenop is dit wel de ideale DVD.
 
Die DVD is trouwens van een goede beeld – en geluidskwaliteit, daar is totaal niets op aan te merken.