Archief voor 30 april 2011

Death Race 2 ** 1/2

Geplaatst: 30 april 2011 in Filmbeoordeling

2010 – Zuid-Afrika
Actie

geregisseerd door Roel Reiné
met Luke Goss, Ving Rhames en Danny Trejo

Deze film, eigenlijk een prequel op deel 1, is niet wat ik er van had verwacht.
Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog, want deel 1 vond ik wel zeer goed en deze is een flauw afkooksel ervan.
Ik had meerdere keren de indruk dat ik naar een kopie van deel 1 aan het kijken was.
Leuke rol wel van Danny Trejo, maar Luke Goss is geen maat voor Jason Statham van deel 1 een puike film maakt.
Voor de liefhebbers van keihard racen is dit wel een goede film, maar als je echt racegeweld wil zien is de eerste film stukken beter.

Death Race 2 (Moviemeter)

Death Race 2

Forget Me Not *

Geplaatst: 30 april 2011 in Filmbeoordeling

2009 – Verenigde Staten
Horror / Thriller

geregisseerd door Tyler Oliver
met Carly Schroeder, Cody Linley en Brie Gabrielle

Af en toe enkele lugubere beelden, maar het scenario rommelt van begin tot einde.
Een film om snel te vergeten dus.

Forget Me Not (Moviemeter)

Forget_Me_Not_Dutch_R2-[cdcovers_cc]-front