Archief voor 15 augustus 2009

2005
 
Hoe meer concerten ik van U2 zie hoe beter ik ze vind.
Ook dit concert, van ruim 2 uur en 20 minuten, is er weer een om van te smullen.
De hits van de band komen alweer allemaal aan bod, samen met hun nieuwe nummers uit die tijd.
Ik ga er geen speciaal vernoemen vermits elk U2-nummer een topper is.
Het kan dus niet slecht gaan op deze DVD, en dat is ook zo… een pracht van een concert alweer, waar Bono zoals naar gewoonte het publiek weet te veroveren samen met de steengoede muzikanten die de leden van U2 zijn.
En Bono bezorgt je toch elke keer weer kippenvel wanneer hij iemand uit het publiek haalt om een dansje mee te doen, ook hier doet hij dat weer… en ook een keer met een kleine jongen, die de tijd van zijn leven beleeft om met U2 op één podium te staan…
Het lijkt wel of U2 van elke concerttournee een DVD registratie laat maken, van mij mag het hoor, ik kijk nu al uit naar de volgende !!!
 
Prima DVD, met een supergeluid.. 5.1 DTS !!!
Zet de volumeknop maar open en genieten maar…
 
1997 – Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Luxemburg / Nederland / Frankrijk
Komedie / Horror

geregisseerd door Anthony Waller
met Tom Everett Scott, Julie Delpy en Thierry Lhermitte

Tamelijk goede film dit vervolg op An American Werewolf In London.
Er komen zowel leuke- als wat horror-momenten in, en ook de vertolkingen zijn best goed.
Deze film is natuurlijk geen topper, maar ik heb me er toch mee geamuseerd.